Keslin_3 Sezeryan oldum benim gibi beli ağrıyan var mi yatakta iki büklüm yatiyorum çok kötü oluyorum
gurcu2703 Keslin_3 ne kadar oldu sezeryan olalı Benim belimde 2 fıtık vardı o bel ağrısı hiç geçmeyecek deyip kabullenmiştim Şuan bu postu görünce farkettim yaklaşık 6 aydır filan bi ağrı hissetmiyorum. Bebeğim 1 yaşında
purpleeila Keslin_3 dayanamıyorsanız acile gidin mutlaka ben 3 kere gitmiştim üstelik ambulansla çünkü hem covittim hem baş ağrısı hem bel ağrısı çocuğumla ilgilenemiyodum resmen
benimbebegim Keslin_3 9 ay oldu ben sezeryan olalı spinal anestezi ile oldum, ara ara hala sırtım ağrır şuan olduğu gibi 🤦🏻♀️
Keslin_3 gurcu2703 4 buçuk ay oldu özellikle yatarken oluyor yatakta mi yatiyorum başka yerdemi belli değil