Merhaba 1 yıl önce sezeryan doğum yaptım o gün bu gündür her ay normal bir şekilde adet oldum fakat adetimden 1 hafta sonra 3-5 gün boyunca kahverengi akıntı geliyor . Ayrıca kasık ağrımda oluyordu bu ay afedersiniz tuvaletimi yaparken bile ağrıyor doğum sancısı gibi.. Başına gelen var mı? Bu ay doktora gideceğim ama bir Danışmak istedim