Elis_efran15 Hanımlar merhaba. Kızım 4.5 aylık olmak üzere bugün fark ettim ellerimi saçına atıyorum birsürü tel tel saçları geliyor bu normal mı acaba
ugurbocugu Elis_efran15 evet o oylarda dökülme oluyor oluyor benim oğlumda da olmuştu bi ara kel kaldı resmen sonra daha güzel çıktı
Ucansupurge Elis_efran15 6. Aya kadar dökülüyor sonra tekrar yenileri çıkıyor. Kızım aşırı saçlı doğdu 6. Aya kadar kel kaldı haha