Bebeğim 5 ay 10 günlük. 3-4 gündür sürekli ağlıyor gece ağlayarak uyanıyor uyumuyor çığlık çığlığa bağırıyor sakinleştiremiyoruz. Yeni diş çıkardı çıkarırken hiç sorun yaşamadık ateş huzursuzluk vs. 2.dişi mi çıkarıyor anlamadım. Az önce tam 1 saat aralıksız ağladı sanki eti kesiliyor gibi böyle bir ağlama yok yani. En son iç çeke çeke uyuyakaldı ama sürekli iç çekti çok üzüldüm 😢 Neden olabilir derdini anlayamıyorum bi türlü çok üzülüyorum o ağlıyor ben ağlıyorum ne yapacağımı şaşırdım..