Herkese merhaba. Bebeğim 5 ay 20 günlük. 1.5 aydır 300 gram kadar kilo almış. Boyu uzuyor onda sıkıntı yok. Başka şehirden annemlere geldim. Misafir olarak aile hekimine gittim ama normal falan dedi gönderdi. Benim içime hiç sinmiyor bu durum. Çocuk doktoruna gitmeli miyim sizce yoksa 6.ayi beklesem mi başına böyle bir şey gelen oldu mu? Huzursuzluk var ama disten de kaynaklı olabilir idrarında koyuluk vardı suyu arttırdım şimdi iyi. Başka bir şey gözlemlemedim