Doğum yapalı 1 yıl oldu oğlum 9 aylıkken adet olmaya başladım ya 2 gün önce yada 2 gün sonra gelirdi ağrım olmazdı bu ay 3 gün gecikti karnım ağrıyor fakat üşüttüm mü onun ağrısı mı bilmiyorum korunuyoruz da hamile olduğumu sanmıyorum ama napacagimi şaşırdım