Marifetlikadinlar emzik vermeyi ilk denediğimde 2 aylıktı. Mamajoo damaklı denedim, nuk, wee denedim tutmadı. Bakkal emziği dediklerini aldım onu da tutmadı. Avent aldım, 3 gün kadar 5-10 dk emdi sonra onu oyun yaptı kendine. Ben verdikçe o fırlattı, oyun sandı şimdi hiç tutmuyor ağzında. Emziği nasıl emeceğini bile bilmiyor. Bıraktırmak zor olabilirdi ama bu şekilde de çok zor. En azından uykuya geçiş anında kullanabilmek isterdim.🤷🏻♀️