Gucluyummutluyumm Hem memeyi hem biberonu reddediyor bıktım artık iyice psikolojim bozuldu sürekli aç kalmak istiyor cay kaşığıyla iciriyorum geri tükürüyor gecici bir durum mu yoksa boyle devam mı edicek başından geçen var mı? 🥺🥺
Zeyneppppp Gucluyummutluyumm bnde zorla emziriyorum sürekli teklf ediyorum bazen emiyor bazen hiç yanaşmıyor bile çok yoruldum ne zaman dgru dzgun yemeye baslicak bilmiyorum 🤷🤦
Gucluyummutluyumm Bende öyle çok yorgunum anladim atak haftasindayiz ama ne kadar sürecek bu bez sayısı bile değişti net aç yani ama yok o kadar cok teklif ediyorum ki isi gücü herseyim bu oldu dogdugundan beri zaten zor bi bebek ama suan ekstra cok zor