Merhaba çocuğu otizm olan varmı hangi belirtiler hangi davranışları sergiliyordu aklımi yitircem çocuğuma kondurmak istemiyorum ama bı gün iyi bı gün felaket huysuz çok akıllı olduğu da oluyor ağlama krizlerine girip beni anlamadığı günler de lütfen yazın güzel anneler icimi rahatlatmak istemiyorum var gibi şüphem ama çok mu ileri mi sizin yazicaginiz şeylere göre bakmak istiyorum en birde hangi doktor hangi alan daha iyi anlar özel mi devlet mi cevaplarınızı bekliyorum