Kızlr bebeğim 9 buçuk aylık , şuan şöyle bir şey oldu , 2 gündür mamasını öğlen içince çıkarıyor ama sadece sabah öğle ve yatarken içiyor , başka zaman zaten kabul etmiyor. Ek gıdada verince mama ağır mı geliyor diyorum ama su da içmiyor , mama vermezsem çok susuz kalacak , ek gıdayı zaten ben çay tabağı kadar veririm ağır gelmesin diye hep , onu kesersem ek gıdadan soğutacak , şaşırdım kaldım ya. Sma kullanıyoruz bu arada , bir ihtimalle mamasından sıkılmış isteksiz olunca kusuyor olabilir mi diye düşümdüm ama tahmin ,, bebelac goldu bebeklerin çok sevdiğini okudum da umut ettim ,. Sormak istedim