Kızlar merhaba, bebeğim 4 aylıkken çok fena grip oldu taşınma sürecindeydik o ara yine emiyordu ancak iştahsızdı biraz emmek istememe oldu bende mama verdim mecbur aç kalmaması için. Onu iyileştirirsen ben hasta oldum hem grip hep 20 kim dişle uğraştım yemek yiyemediğim için sütümde çok az geldi ve iyice emmekten uzaklaştı. Ben her 2-3 saatte bir rutin teklif ettim vs ama hep ağlama krizi kendini geri çekiyor falan o halde görmeye dayanamayıp mecbur mama verdik. Şuan daha iyiyim ve sütümde geliyor ancak emmiyor yani her şeyi denedim uykuluyken emiyor ama gündüz asla yani şeytan görmüş gibi çocuk emmiyor. Şu işe bir son vermem lazım tecrübesi olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏