Efemom_ ben yara olduğunda sütüm az geldiği için atlet ve tişört giyiyordum emzirme sütyeni falan takmıyordum taktığımda da uçlarına baskı yapıyor iyice canım acıyordu kocamın eski atletini kestim yağı sürdükten sonra üzerine kapattım ped falan kullanmadım tıkıyor göğüsü dedikleri için hala kullanmıyorum