Kızlar zorlu bi sezeryan geçirdim hastanede bebeğe mama verildi ilk 1 hafta sütüm hiç gelmedi sürekli sağım yapmama rağmen sonrasında bebeğim hiç bir şekilde meme tutmadı çok zayıftı meme başım küçük ve göğsüm yumuşak olduğu için tutamadı biberonla mama vermeye devam ettik bu süreçte ben hem silikon hem göğsüm zorladım. Bi ara silikona alıştı bende anne sütü alsın nasıl alırsa alsın kafasındaydım artık. Sonra tekrar memeyr alışsın diye philips avent biberon aldım yumuşak başlı bu kez çok fazla ağzına aktı ve yine mememi tutmadı hatta daha kötüsü silikonla da artık tutmuyor. Stres yaptığımdan sağım da sütüm de azaldı mecbur mama veriyorum nasıl yapıp anne sütüne döneceğim bilmiyorum.