Normalde zaten çok inat aksi bi kizim var 2. Cocugum geceleri sabaha karşı ve gece yarisi 2 kez durduk yere öyle bir bagiriyor ki yatakta tepine tepine ağlıyo ve aslaaaaa sakinleştiremiyoruz eşimle beraber kanter içinde kaliyoruz neden böyle yapıyor anlamıyorum başina gelen var mı uyku teröru dediler ama sanki acı çeker gibi agliyor ve dediğim gibi aslaa sakinleşmiyoooo susturana kadar canım çıkıyor doktora mı göstereyim ne yapayımmm ben çok caresizim