Bebeğim beş buçuk aylık ve doğduğundan beri emzirmeye ilgili sıkıntılarım var sol memeyi genelde kabul etmez ve az emdiği için ondan daha az süt geliyor emerken çok hareketli kendini kasar elleri ayakları hiç durmaz etrafa bakinmak ister ilk emmeye başladığında on yirmi defa memeyi alır çıkarır alır çıkarır süt geldiğinde de sütün gelmesi durana kadar emer daha da devam etmez bırakır toplam bir dk bile emmiyor yani. Diğer bebekler ne güzel durup uzun uzun sakince emiyor bu hissi hiç yasayamiycam galiba. Sizin bebekleriniz nasıllar bu durumu yaşayan var mı?