Kızlar bikaç kere yaşadım ben bunu
Oğlum 1 yaşında uzun emmek istediğinde korkarak emzirmeye başladım. Emerken bir sıkıntı yok. Sağ göğsüm sonrasında içten sanki iğne batırıyor gibi bir acı yaşıyorum. Çimdikliyor gibi oluyor. Dayanılmaz bir acı. Dün gece kalktım buz koydum. Sizce sebebi ne olabilir? Uzun emdiği için mi acaba? Başına gelen var mı acaba bundan. Neler yaptınız.