Tostosun_Annesi14 Arkadaşlar bebeğim 5 günlük göbek bağı henüz düşmedi bugün üzerini giydirirken çok az kanadığını gördük başına gelen varmı doktor kontrolümüz yarın yarına kadar beklesem bir sorun olurmu yoksa hemen götürmelimiyim ?
Oburiks Tostosun_Annesi14 bir sorun yok ama doktora götürün kanın sertleşmesi için k vitamini iğnesi yaparlar gitmeseniz yine sakınca yok bir iki defa daha çok az gelir sonra kendiliğinden geçer
elmaliturtam Tostosun_Annesi14 biz hastaneden çıkınca kokulu sarı akıntı veya kanama olursa acil getirin demişti doktoru. Sizde bir gidin isterseniz içiniz rahat eder
minikoglummmmm Tostosun_Annesi14 doktora götürün göbek kanaması iyi bişey değil yarını asla beklemeyin
Sebusebu Tostosun_Annesi14 yogun kanama yoksa sarı ya da yeşil renkli kokulu akıntı yoksa bişey olmaz
Tostosun_Annesi14 Oburiks yarın kontrolümüz var mutlaka sorucam doktorumuza zaten inşallah önemli birşey değildir çok teşekkür ederim
Oburiks Tostosun_Annesi14 yarın cumartesi değil mi ayrıca kafanıza takmayın acile gitseniz bile hemen iğneyi yaparlar
Tostosun_Annesi14 Oburiks özel hastane olduğu için haftasonu farketmiyor buradaki çocuk acili genelde çok dolu oluyor ve doktorları ilgili değil en iyisi yarın kendi doktor kontrolünü bekleyeyim
Tostosun_Annesi14 elmaliturtam göbek bağının düşmesine çok az kalmış acaba ondan kaynaklımı dedik ama tabikide götürücem teşekkür ederim
Tostosun_Annesi14 minikoglummmmm göbek bağı düşmeden kanamıştı bugün akşamda göbek bağı düştü bidaha kan falan olmadı bi sorun olumu yinede yarını beklesek
Bebekcino Tostosun_Annesi14 sorun olcağını sanmıyorum ama K vitamini vururlar bence eksikliğinde olur diye biliyorum bize 2 defa vurmuşlardı
Tostosun_Annesi14 Bebekcino sizin göbek bağı düştükten sonramı kanamıştı düşmedenmi bugün doktor kontrolünde inceledi doktor bi sorun yok dedi kanama yada akıntı tarzı bişey o yüzden normal dedi
Bebekcino Tostosun_Annesi14 hem ilk doğduğunda vurdular hemde düştükten sonra hafif sızıntı vardı vurdular