Denes bimde satılan dost marka. Sütünü de yoğurdunu da peynirini de rahatlıkla kullanıyorum. Üretim tesisinde çalıştım çünkü. Ama bunun yanı sıra büyük markaların hepsi tüketilebilir. Çünkü bakanlığın yayınladığı yönetmelikler gereği üretim yapılıyor. Aksini yapan işletmelere büyük cezalar var. Denetimsizlik gibi bir durum yok yani.