Denes hayır değil. Nereden aldığını bilmiyorsun. Hayvan hasta mı bilmiyorsun. Antibiyotik kullanıyor mu bilmiyorsun. Sana gelene kadar ne şartlarda muhafaza ediliyor bilmiyorsun. Diyelim ki güvenilir bir yerden aldın yine de evde kaynatma işlemin sağlıklı değil bir kere. Çok kaynatsan besin değerleri ölür az kaynatsan mikroplar kalır. En güvenilir olanı günlük süt. Süt sektöründe çalışmış köylerden süt toplamış biri olarak söylüyorum.