Mediha123- ben yuksek lisans yaptim.haziranda bitirdim teslim ettim.son dönem evet zor gecti.2 cocukla 1i 1.sinif 1i 1 yasinda bebekle.onlar uyuyacak ki zaman bulucam diye stres stres derken esim sagolsun gerektigi zaman aldi cocuklari evden gitti ki ben rahat calisayim.cunku evde olduklarinda kucuk olan hep bana baginli oldugu icin bi turlu pc basina oturamiyordum.uyumasini beklesem bu sefer e bnde yorgun oliyrdum ustelik bi de ogretmenim calisiyorum sabah erken kalkicam derken yanii epey zor oldu bu acidan.vakit yaratabilme imkaniniz,cocuklara bakicak esiniz yardimciniz anneniz varsa yaparsiniz 🤗