Mrysmg 1 yaşında kızım 74 cm şuan kışa mont alıcam beden nasıl olacak hemen küçülsün istemiyorum çok büyük dursun da istemiyorum
livanurvealpinannesi61 Mrysmg 3 yaş alın bence benim oğluma 2 yaşına girmemişti 4 yaş aldım kolları lastikli zaten sorun olmadı hiç boydan da çok uzun olmadı
GezginPaNDa GezginPaNDa oğlan 3 yaşında ben 6 yaşına kadar birçok kıyafetini aldım. Malum ne alırsak kârdayiz.
Mrysmg GezginPaNDa aynen bende hamileyken 2 3 yaşa kadar az çok bisiler aldim baya isimi gördü tek tük seyleri alıyorum 5 6 yas kiyafeti var baya
Mrysmg livanurvealpinannesi61 herkes öyle demiş bende öyle yapayım bari kumasi nasil almak daha iyi dışı yagmurluk tarzı mi olsa iyi