-elizsmom benım bebeğim inde 3. Aydan sknra hep iz yapardı. Bebeğimin bacaklar kalındı ama popo küçük ynai sonucta.
4 numara bez kullansam lastikler anca geliyor ama popo kısmı asırı bol gelıyordu. Külot bez aldım bel göbek ve bacak kısmı sıktı ama popo normal geldi. 7.aydan sonra düzeldi bebeğim harketlenince tabii o şişkinlik gitti bu sefer lastik izleri de gitti 😄