teachersrn bişey sormak istiyorum size benim bebeğim de de süt alerjisi olma ihtimali var şuan 4,5 aylık 2 aydır yüzünde kızarıklık pullanma kaka koyu yeşil ve gazı huzursuzluğu baya arttı yarın doktora götürücem birkaç gündür süt ürünlerini tüketmedim ve kakası normal renge döndü yüzü de geçti doktora gidince anlatsam tahlil yapar mı ki yoksa yüzünün nasıl olduğunu görmesi mi gerekir