Şırdancı Bedoda şırdan yemeden dönme derim ve tabii muzlu süt Kazım büfe Zaten buraları her adanalı bilir merak etme kime sorsan bilir Ordan giderken cezerye ve şalgam götür mutlaka bence Ordaki şalgam içince ben daha önce hiç şalgam içmemişim diceksin Aslında gezilecek yer çok ama ne kadar kalcağına bağlı Merkez park var kocaman Baraj var Seyhan barajı Ne ararsan var orada Lokanta, lunapark, muzlu süt, içecek, balık ekmek ne ararsan Adanalılar hep orada takılır Bisiklet yolu da var Ve çok eser Orda serinlerler Ben şu an kğtahyada yaşıyorum ama mersinimi adanamı çok özlüyorum 😊