Anneler selam. Kızım 1 hafta sonra 20 aylik olacak. 1 yaşına girdiğinden beri gayet güzel konuşuyor. Şuan 3 lü cümleler kuruyor her derdini anlatiyor, yani kendini çok güzel ifade ediyor. Tuvaletini yaptığı an kaka yaptım yada çiş yaptim diyor. Ama lazımlığa oturmak istemiyor, tuvalete yapmak istemiyor. Bu sirada bezi de istemiyor rahatsız oluyor 🥺 Bana vereceğiniz püf noktalar var mı? Nasıl öğretebilirim ? Bu aylarda öğrenen var mı, erken mi?