Anisa021121 123456e benim 40 haftasında öle oldu akşam akıntı geldi parmak kadar sümsüksu sabahında doğum yaptım
ssari1903 123456e nişanın geldi sanırım benimde sabah gelmişti akşama ksdsr devam etmişti gece sancılandım sabah doğum yaptım
Sgnnn 123456e nişanınız gelmiş ama doğum başlangıçı sayılmıyor. Benim nişanım geldi 2 hafta sonrasında suyum gelmişti. Doktorunuzla paylaşın
sademinannesi Benim o şekilde olmuştu doktorum sorun olmadığını söylemişti bi kaç gün içinde doğum yapmıştım. Yinele doktorunuza danışmakta fayda var