Benim oğlum 1 yaşinda ağzında pamukçuk çikmişti baloncuk şeklinde doktora gittim antibiyotik tedavisi bide ağız bakım seti verdi 2 gün içinde ileşmese yatiracakti hastaneye şükür atlatilk ama asıl soru sonradan çikti meme redi yaşadim pamukçuk yüzden yemek yediriyorum 2 kaşiak yiyor 3 de kusuyor direk hepsini çikartiyor ne yapicam şaşirdim böyle bişeyle karşilaşan oldu mu yemiyor yedinide hemen kusuyor