Bebek arabası gibi kıvrak değil tabii ama kullandıkça pratikleşir. Yokuş vs sorun olmuyor ama kaldırım gibi yerlere çıkartırken arka tekerlekleri çıkartırken dikkat edin tuttuğunuz kontrol kolu oynar şekilde olduğu için bisiklet yan yatacakmış gibi oluyor. Onun dışında gayet tatlış bir bisiklet iyi ki almışım diyeceksiniz. Keyifli gezmeler 😀