Alprslanatess 4 aylık bebegım var bugün ıkınıyor kıpkırmjzı oluyor resmen kakasını yapamıyor doktora götürdüm bır haftayı bekleyın diyor nasıl bekleyin yaaa masaj yaptım gecmıyor zeytınyagı verdim gecmıyor napim başkaa
minikmucizem34 Alprslanatess zeytinyağı verme canım daha çok küçük bağırsak florasını bozarsın gliserinli pediatrik fitil var onu al yarısını kullan ⅔ dakikada yapıyor kakasını bizim doktorumuz vermişti benim bebeğimde sadece anne sütü alıyor ek gıda tadımlarına geçerken kabızlık yaşadı 6 gün yapamadı o fitili aldım düzeldi
Sinemka Anne sütü alıyor mu alıyorsa siz kayısı armut falan yiyin ben öyle yapıyorum rahatlıyor bazen