Malesef bizde 18 gunluguz küçük doğdu kan şekeri dusuktu birde sarılık yükseldi Dr mama takviyesi verdi sürümde tam gelmediği için biberonun yogunluguna alıştığı için memeyi istemiyor kavga ediyor benimle resmen tutmamak için en son mamayı yeyip uyuyor meme reddi gercekden zor bir anne için uğraşıyorum ama canı sağolsun emmezsede mamayla devam edeceğiz artık