Bebeğim 53 günlük sütüm az olduğu için doktor mamada ver dedi bi emzirme bi mama şeklinde ilerliyoruz, ilk zamanlar mamayı şırınga ile veriyordum ama artık içtiği ml çoğalınca biberona geçtim 13 gündür yavaş akışkanlı biberonla veriyorum hiç meme reddi yaşamamıştım ama 2 gündür asla emmek istemiyor, memeyi tutuyor sonra ağlayarak geri bırakıyor sütümü sağmak zorunda kalıyorum artık, ne yapabilirim lütfen fikir verin