Demoo evet canım bende öyle yaptım adetime denk getirdim randevuyu gittim spiral taktırmak istiyorum dedim ultrasonla muayene sonrası direk taktı bakır takıyor canım hormonsuz heralde sormadı ama anlattı dediki daha çok öneriliyor hormon sıkıntısı yaratmıyor yumurtaliklarina zarar vermiyor ve koruyuculuğu daha yüksek 10 yıl dedi onu taktı adetimin 3.gunu taktırdım genelde 2.-3.gunu takılıyor acı ağrı olmasın diye 🥰