Merhaba güzel anneler oğlum 33 aylik kac kere bez bırakma girisiminde bulundum ancak söylemiyor tuvalete gitmek istemiyor altına yaptıktan sonra söylüyor bezsiz çok gezdi ve artık temizlemekten değilde ona bu durumu yasatmaktan çok yoruldum ne yapmam gerek tavsiyeniz var mi kac kere tuvalete götürüyorum buraya yapicaz gelince söyle tamam mı diyorum tamam diyor ama asla söylemiyor çevreden gelen tepkilerde beni çok yoruyor bende istiyorum bezi bırakıp özgür olsun bu konuda diye ama asla soyletemiyoruz 😔