6 aydır puseti takip kullanıyordum bebeğim artık pusette durmadığı için büyük olana geçeyim dedim kızlar kullandıktan sonra çıkartmadan katlanabiliyordu ama ben katlarken kırıldı takılan yerleri ne yapacam şimdi ne puseti ne de öbürünü takamayacam nasıl bi çözüm bulurum yardımcı olur musunuz ?