Oğlum 2 ay 20 günlük . Bu ay kilo alını çok azdı doktor on gün takip etti on gün boyunca hiç kilo almadı mama başladık mama ile kilo aldı , doktor sütün yetmiyor demekki diye düşündü ama sütüm var emdiği zaman kusuyor , emmek istemediği zamanda diretiyor . Hiç emmiyor oda değiştiriyorum müzik açıyorum kucağıma alıp kucağımda sallayarak emzirmeye çalışıyorum . Huzursuzluğu da var ben onu gaz a bağlıyordum biogaia kullanıyoruz gaz damlası olarak . Bayağı işe yaradı o damla . Ama bazen sebepsiz yere ağlıyor gazı yok karnı tokken . Etrafımdaki insanlar kilo alımı olmadığı için çocuk aç o yüzden ağlıyora bağladılar ama ağlamaları gün boyu değil belli dönemlerde birden başlıyor . Kusma olunca reflü olabilir diye yorum yapan da oldu idrar yolu enfeksiyonu da olabilir dendi . Var mı bu problemleri yaşayan ? 😔😔