Lunaaaaa Kızlar önümüzde 2 düğün var ve çok yakınım, güzel şık bi elbise arıyorum, açık biriyim ama öyle çok kısa sıfır kollu vs gitmiyorum, uzun kollu, uzun bi elbise tercihimdir, marka veya elbise önerisi olan varsa beklerim 🥰
Lunaaaaa Iki_pasa_annesi ya çok tatlısınız uğraşmışsınız, bunlar güzelde ben biraz daha sade arıyorum ama hiç sade ve şık bulamıyorum, bebekten dolayı da öyle gezip bakamıyorum da :/
Adenveannesi Lunaaaaa trendyol milla da var güzel abiyeler istediğiniz tarzda bence bir bakın trendyol mıdest diye arama yapın
Lunaaaaa Adenveannesi sade diye çıktığım yolda en parlak şeyi beğendim 😂 üste ekledim elbisenin fotosunu