Ahsenlivaninannesi Merhaba kizim 7 aylik 1 haftadir ishal arada da atesi oluyordu ishal hala gecmemisken simdi de öksürük ve hapşurma basladı bu durumu yaşayan varmı doktorada götürdüm sadece ilac verdiler ama gecmiyo bu hastalik :((