Kızlaarr bebeğim 10 buçuk aylık 5.ayından beri desteksiz uyuyor sadece emzik desteği var. Hep rüya öğünü yaptım uyanmasın diye ama son 1 aydır gece saat başı uyanıyor ve biberon ağzına değmeden asla uyumuyor (içmiyor sadece ağzına alıp bırakıyor) başlarda dişten kaynaklıdır dedim ama zaten çoğu dişi çıktı artık 6.aydan beri sürekli diş çıkarıyor ama artık çok yoruluyorum tam uykuya dalıyorum uyanıyor yaşayan var mı bu durumu gece beslenmesini nasıl kestiniz lütfen bi akıl verin bu alışkanlığını nasıl bıraktırabilirim (Su vermeyi denedim işe yaramıyor)