MyDarlingSon Ne zamandır yapmayi çok istiyorum ama nasıl olsa diye kararsızım. Bana fotoğraf atabilirmisiniz kahve köşelerinizin 🤗😍
Uffsananebeslk MyDarlingSon Ben stand aldım istersen atayım sen stand düsünüyor musun yoksa tezgaha mı yapacaksın ? Önceden tezgahtaydı benim
Mini_ka MyDarlingSon pazar günü mutfak bangosu sipariş verdim kahve köşesi için bir hevesle onu bekliyorum 😍kargoya verilmedi daha onu geçtim hazırlanmamış bile
Uffsananebeslk MyDarlingSon Kız bunları ben özel almadım. Kahveleri koyduğum kap ekmek kabı aslında ahshhsajs ceyizime almıştım onu kullandım. Bi de yuvarlak olanı var büyük ona tüm kahveleri koydum standa koydum sonra.