Hirayusufozge benim oğlumda 2450 gram doğdu sarılık değeri yükseldikçe vücudu da sararıyor ki beni oğlum sararmıştı bol bol sütümü sağıp veriyorum mama veriyorum şükür şuan iyi 1 haftadır kan değerlerine baktırmadık ama bugün annemler görmeye geldiler renginin düzeldiğini söylediler bez takibini yap en az 5-6 kez idrar veya 3 kerede 1 TL boyutunda dışkı doyduğu anlamına geliyor bide LLL Türkiye sayfasına gir orada ki videolar çok yardımcı oluyor