Nafe Dün öğlen saatlerinde kızıma rota aşışı yaptırım bugün sabah 7 den beri karnı ağrıyor muhtemelen ayakarını karnına çekiyor yaptıean ve bu durumu yaşayan varmı?
CmreKSidar Nafe benimki ilk dozda ishal olmustu sizinkinin gazı var büyük ihtimalle probiyotik verebilirsiniz
Nafe CmreKSidar işgal kaç gün sürdü ama ne zaman başladı hatırlıyor musunuz bebeğim ishal olmuş sıvı dışkı çıkarmış biraz önce
Oykumkaral Bağırsak sancısı çekiyor. Aynı durumu yaşıyoruz. Doktor ilaç verdi. Kaka düzeni altüst oldu bebeğimin çok pişmanım.