Sirius0206 Kucağımdan indirdiğim gibi ağlamaya başlıyor hep kucakta kalmak istiyor. Emzirdiğimde uyuyor yatağına koyuyorum uyanıyor. Uyanık olduğu zamanlarda da hep kucak. Normal mi bu? Hiçbir şey yapamıyorum lavaboya gidecek zamanım yok. Bana bi akıl verseniz
DrkAyz Sirius0206 Kendini sizin yanınızda güvende hissediyor fiziksel açlık hissettiği için de sıcaklığınızı arıyor her anınızın keyfini çıkartın ben bebek arabasına koyup tuvalete gidiyordum onuda kapının oraya yakın bı yerde bırakıp sesleniyordum sürekli
ozggee2 Normal tabiki ilk aylarda böyle olması yeni dünyaya geldi tanıdıgı tek kişi sizsiniz sıcaklık güven istiyor büyüdükçe azalıyor merak etmeyin
Sirius0206 ozggee2 ama sadece benim kucağımda değil eşim annem kim alırsa alsın duruyor. Bana has bir şey değil
Sirius0206 Ucansupurge ama sadece benim kucağımda değil eşim annem kim alırsa alsın duruyor. Bana has bir şey değil
Sirius0206 DrkAyz ama sadece benim kucağımda değil eşim annem kim alırsa alsın duruyor. Bana has bir şey değil
Sirius0206 Uykusuzhergeceeee ama sadece benim kucağımda değil eşim annem kim alırsa alsın duruyor. Bana has bir şey değil
ozggee2 Sirius0206 benim bebeğimde böyleydi uyurken sürekli kucaktaydı hep böyle giderse diye endişeleniyordum keşke daha cok kucagımda uyusaymış diyorum şimdi de 😀
Uykusuzhergeceeee Sirius0206 bebeğiniz daha dünyaya adapte olamadı ve ten teması, sıcaklık istiyor. Anne karnında hissediyor karnını onun için normal kim alırsa alsın
Ucansupurge Sirius0206 Daha yeni dünyaya geldi güven ve sıcaklık arıyor bu çok normal. 3 aya kadar zaten 4. Trimest olarak geçiyor anormal bir durum değil bütün bebekler bu şekilde 🥰