YaseminAsel Zrfbrn bizde kullanıyoruz günde bir defa 1 mg pompanın üstünde 0.5 yazıyor iki kere sıkıyorum onu kaşığa. Kabız falan olmadık bir sıkıntı olmadı bizde
Zrfbrn YaseminAsel pombada yazana hiç bakmadan damla hesabı verdim ben yarın bir bakayım kilo hesaplayarak verdim oda bir çay kaşığı dolusu bile olmuyordu zaten
Zrfbrn Tazefasulyecik 6 aylık oldu bugün kilosuna göre verdim 6.800du kilosi bende 7 vereyim dedim hiç ml hesabı yapmadan verdim
YaseminAsel Zrfbrn bizimde bir çay kaşığına yakın oluyor mama kaşığıyla veriyorum. Dediğim gibi doktor o şekilde anlattı.
Zrfbrn biranneikievlat muhtemelen oyledir çünkü demiri yeni vermeye başladım daha önce hiç vermedim ama antibiyotik kullanımından hemen sonra kabız oldu zaten
nazli-06 Zrfbrn 10 ayşık olcak daha da yapmaz dıye dusunuyorum 1 yasa kadar verılıyor dıye bılıyorum.
Haticeozdemir34 Zrfbrn kilosu en son 6800 dü doktor 10 damla dedi ilk 3 gün yapmadı şu an her gün yapıyo hatta bu sabah 2 kere yaptı
Zrfbrn Haticeozdemir34 10 damlami ben 7 koydum benimkininde kilosu okadar.antibiyotik kullanıp buna geçtim o ara kabızlık yaşadı hergun yapıyor ama kabız gibi 🤔 dün vermedim bugün daha iyiydi bugün yine verdim bakalım yarın ne olacak.birde tuvaleti siyah gibi oluyormu?
Haticeozdemir34 Zrfbrn evet sağlık ocağının verdiği demir ilacı kilosuna göreydi damla sayısı o da ishal yaptı oceana geçtik bunda ölçek farklı sanırım rengi siyah değil ama koyulaştı bu arada benim bebeğim 5 aylık ek gıdaya geçmedik henüz
Zrfbrn Haticeozdemir34 anladım yani koyulasti demek istemiştim aslında.olcek farklida damla olarak verdim eczane öyle deyince.saglik ocağından olanı hiç vermedim ebede demişti kabızlık ve duş lekesi yapabilir diye oyuzden bunu aldım
Zrfbrn Haticeozdemir34 verilebilirde diş çıkarma dönemi çok kötü geciyor cam pomba olunca ısırmaya çalışabilir diye veriyorum.ben tadımlık için erken başladım istiyordu yemek için ama şuan dişten hicbirsey istemiyor emmek bile
YaseminAsel Haticeozdemir34 kızım beş aylık olduğu için eliyle falan tutmaya çalışıyor o yüzden direk 1 mg sıkıyorum kaşığa veriyorum