Kızlar kızım 2,5 yaşında. Bugün öğlen uykusundan uyandıktan sonra wc eğitimine başlıyoruz. Hiç gücüm yok😂 öğlen uyanacak yemegını yıyecek sonra banyoya gideceğiz. Son bezini çıkaracağız. Tuvalet çöpüne kızıma attıracağım o çöpü ve beze baybay diyeceğiz. Duşa girecek kızım. Duştan cıkacak klozet adaptörü ile tanıştıracağım kızımı, adaptörünü kendisi taksın klozete müsade edicem belki daha çok ilgisini çeker, deneyeceğiz bi oldu olmadı sonra ona aldığım külotları göstereceğim, begendiği bi külot giyidirip artık külot giyeceğini söyleyeceğim. Sonra nolcak bilmiom. Bana cesaret verin🤣