Sezeryan olalı 33 gün oldu geçenler de akıntıyla birlikte ip geldi gibi Sezeryan ipi olabilir mi başına böyle bir şey gelen var mı acaba kıyafetimin mi diye düşündüm ama o renkte bi kıyafetim yoktu ve sağ tarafım da hala sertlik var ağrı vs yok emzirirken karıma baskı oluyor ondan kaynaklanıyor olabilir mi