19 temmuzda sağlık ocağı kontrolü vardı. Kızım tartı kilosu 5250 ( kıyafet vs ağırlığı dusurmeden syluyorum)
idi . Bgun tekrar gttim aradan 8 gün geçti 5280 olmuş 8 günlük için iyi mi kilo alımı. Yoksa çok mu az. Normalde haftaya Çarşamba gtmem gerek ama merak ettiğim için bgunde gitmek istedim 🤦