Zynpdlcftc My123 bende burda durayım bebeğim 2 ay 10 günlük bende eğitim vermek istiyorum 4. Ayı doldurunca ama yapabilir miyim bilmiyorum sizin bebeğiniz kaç aylık
Aselminagngr My123 ben alıyorum şuan 1 hafta oldu 6 aylık kızım 5 ay 22 günlükken başladık uyku eğitimi aldıktan sonra rahatım tabii daha güzel olcak buna inanıyorum 1 haftada da bile inanılmaz değişimler var
My123 Aselminagngr ne mutlu size 🧿kimden alıyorsunuz ağlama durumu nasıl ? ben ağlarsa dayanamam diye kararsızım
Aselminagngr My123 sariye hanımdan alıyorum ben eğitimi. Ağlatmaya izin vermiyo illakş ağlıyo ama kucağımda sakinleştiriyorum. Ben ayağımda sallıyodum ve ağlıyodu inanin böyle ağlaması daha azaldı
My123 Aselminagngr ben hiç ayakta sallamadım ama benim bebeğim emerek kucakta uyuyor. Gündüz yatağına bırakamıyorum hemen uyanıyor hep kucakta uyuyor akşama kadar.
Aselminagngr My123 çok zor bi durum durumunuz varsa eğitim alın 15 gün 20 gün sonra herşey düzene oturuyo
My123 Aselminagngr zor ama kendi rahatımdan çok bebeğim için eğitim almak istiyorum çünkü ben işe döneceğim ben yokken bebeğim zorlanır uyuyamaz diye üzülüyorum
Aselminagngr My123 dediğim gibi 7 de uyuttum kızımı şuan saat 10 emzirdim uyurken gece bidaha emzircem yatağında döne döne uyuyo