HtckSym Kızlar oğlum 4,5aylik sadece anne sütü alıyor. Bugün dudakları çok kuruydu,malum havalar da aşırı sıcak gidiyor. Sizler ekstradan su da vermiş miydiniz? Anne sütünün de büyük miktarı sudan oluşuyor ama yine de kararsız kaldım
35lavanta HtckSym Ben versim iki çocuğumda mayıs doğumlu yaz ayında ikisinede emzirdikten sonra 2-3 çay kaşığı berdim doktoruma sordum bu şekilde verebileceğimi söyledi
lceLady HtckSym 3 oglum var. 2 aylik ufaklik hepsinede dogdugundan beri verdim veriyorum 1.2 cay kasigi
Saglam00 Benim ki de 4.5 bende bazen veriyorum çok sıcak olursa suyun bir zararı olmsz genel de ilk 6 ay gerek yok diyorlar ama bende çok sıcak olunca verdim önce suyu kaynattm sonra soğutup 2 3 çay kaşığı veriyorum öyle yapabilirsnz zararı olmaz günde 2 3 çay kaşığı yeterli olur
Merveio14 HtckSym suyun bi zararı yok aslında,mideyi doldurduğu için önerilmiyor ama sıcak havalarda sıvı kaybı yaşadıkları için ben veriyorum 3 buçuk aylığız Su vermediğimde idrarı sapsarı oluyor o yüzden veriyorum