Merhaba kızlar kaynım kendine biskilet siparişi verdi ayin 25 geldi eve ben duymadım.Tekrdan şubeye gitti şubesi çok Uzak yakin yerde aras kargo şubesi var neden oraya göndermedi taa itin öldüğü yere göndermiş.Neyse tekrardan eşim eve getirmisi talep etti 3 gündür gelmiyor 2 gündür saat 17:09 kod geliyor dağıtıma çıktı diye.Hani gelmedi nalet olsun arıyor,uz açmıyor.Basinizq gelen oldu mu hani alma imaknimiz yok kaynım bilmiyor orayi eşim çalışıyor gidemez kaç gündür bekliyor,um gönderdiği semt araştıroruz o şubeyle şikayet var kaç gün kargom gelecek diolar gelmiyor Gibisinden mesajlar.naplamiyiz ya