Merhabalar, oğlum 8 ay 25 günlük. Bir aydır düzenli olan gece uykularımız bozuldu. Havalar ısınana kadar geceleri 8-9 gibi uyur 2 kez emmeye kalkar sabah da 6-7 gibi uyanırdı. Nasıl ki haziran sonu geldi havalar ısınmaya erken aydınlanmaya başladı düzen diye bir şey kalmadı. Saat başı hatta 45 dkda bir falan kalkıyor. Ben de dinlenemediğim için uyku sersemliğiyle birkaç gece yanıma almışım tüm gece göğsüm açık o ara sıra emmiş uyumuş. Sonra geceleri iyice otomatiğe bağlamış gibi her ağladığında yanıma alıyorum bilinçsizce asla uyanamıyorum bir aydır böyle 🤦🏼♀️ dün gece artık beşiğine geri döndürmeye karar verdim ama bir yerden sonra mecbur gene aldım çünkü çok sık kalkıyor… nasıl eski düzene dönebiliriz? Atak mı diş mi bilmiyorum bu ara aşırı mız mız huysuz hep kucak ve emsin istiyor assssla uyusun istemiyor🥲 gündüzleri zaten zar zor uyutuyorum doğduğundan beri🫠